2010/12/22

Το λευκό ζευγαράκι που θα πάει Θεσσαλονίκη...

Βέβαια οι φωτογραφίες είναι απλώς από την καταγραφή που έγινε στα κελιά, προκειμένου να γνωρίζουμε πόσα και ποια σκυλιά, και σε ποια κελιά "φιλοξενούνται". Είναι αρσενικό και θηλυκό, γύρω στα 5 με 6 κιλά, έχουν μάθει μαζί και είναι περίπου 7 με 8 μηνών.
Θα ακολουθήσουν είμαι σίγουρη φωτογραφίες οικογενειακής ευτυχίας, αν όλα πάνε καλά.



Κι ένα ερωτηματολόγιο για τα παιδιά που θέλουν να τα υιοθετήσουν:

Σωστό ή λάθος;

  1. Ο σκύλος χρειάζεται βόλτα μόνο μια φορά την ημέρα.
  2. Δεν πειράζει αν μείνει δεμένος ή κλεισμένος στο κλουβί του όλη την ημέρα
  3. Ο σκύλος θέλει να τον χαιδεύουμε, να του μιλάμε και να παίζουμε μαζί του κάθε μέρα.
  4. Αν ο σκύλος μείνει ελεύθερος στην αυλή για να παίξει είναι σαν να πήγε βόλτα.
  5. Ο σκύλος μου πρέπει να έχει φρέσκο νερό να πίνει όποτε θέλει.
  6. Δεν πειράζει αν η μαμά δεν θέλει σκυλιά στο σπίτι. Αρέσουν στο μπαμπά.
  7. Οι σκύλοι πρέπει να πηγαίνουν στον κτηνίατρο μια φορά το χρόνο.
  8. Μπορώ να εκπαιδεύσω το σκύλο μου να μην μυρίζει από δω κι από κει ή άλλα σκυλιά, να μην γαβγίζει και να μην θέλει την προσοχή μου.
  9. Αν πάρω σκύλο θα πρέπει να καθαρίζω τις "βρωμιές" του κάθε φορά που θα πηγαίνουμε βόλτα, ακόμη και αν είναι σε θάμνους ή στο γρασίδι.
  10. Τα κουτάβια θέλουν να τα κάνουν κάθε φορά που τρώνε ή πίνουν νερό.
  11. Δεν πειράζει να αφήνω τον σκύλο μου να κάνει βόλτα μόνος του στη γειτονιά. Όλοι αγαπούν τα σκυλιά στη γειτονιά μου.
  12. Ο σκύλος μου να είναι, και θα γίνει, μέλος της οικογένειάς μου.

Οι γονείς πρέπει να έχουν υπ' όψιν τους πως, ακόμη και αν τα σκυλιά υιοθετηθούν από τα παιδιά με τη δέσμευση να είναι τυπικά στις υποχρεώσεις τους απέναντι στα δύο κουκλάκια, η τελική ευθύνη παραμένει δική τους.

Θα υπογραφεί συμβόλαιο υιοθεσίας, και θα δοθεί αντίγραφο του συμβολαίου συνοδευόμενο από την νομοθεσία, και ενημερωτικά φυλλάδια με βασικές αρχές εκπαίδευσης και συμβουλές για το πως μπορεί να γίνει πιο εύκολη η ζωή όλων με δύο σκυλιά στο σπίτι.